صادقی: اگر در لیست نباشم کنار می‌کشم
یک عضو فراکسیون امید مجلس و داوطلب انتخابات مجلس یازدهم گفت: در انتخابات مجلس همراه با اصلاح طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار میکشم و مستقل شرکت نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمود صادقی با اشاره به اینکه برای ثبت نام در انتخابات تردید داشتم، اظهار کرد: در حوادث اخیر، مجلس پاسخ مناسبی به انتظارات مردم نداد.

وی درباره سرنوشت استعفای خود از مجلس دهم، اظهار داشت: من تقاضای استعفای خود را نوشتم و در سیستم اتوماسیون مجلس برای هیات رئیسه ارسال شد ولی در حالت استندبای مانده است. انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها جلسه فوق العاده‌ای گذاشت و توصیه کرد که نباید استعفا دهم. عارف و فراکسیون امید هم موافق نبودند. تعداد زیادی از مردم هم به من پیام داده و مخالف استعفای من بودند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: کشور در شرایط التهاب بود و نگران بودم که استعفای من به التهاب کشور بیفزاید. من نمی‌خواستم تصمیمی بگیرم که حالت تقابل داشته باشد. همین حالا هم حالت خوف و رجا در من وجود دارد.

وی در ادامه با انتقاد از افول کارآمدی نظام پارلمانی خاطرنشان کرد: در موضوع بنزین، مجلس کنار زده شد. نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا جایگاه مجلس را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس همراه با اصلاح طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار میکشم و مستقل شرکت نمی‌کنم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتهاماتی که دارید تایید صلاحیت خواهید شد، گفت: به من اتهام وارد شده ولی محکومیت ندارم که مانع تایید صلاحیت‌ام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.