وزیر راه و شهرسازی:دولت به دنبال تولید مسکن برای ۶ دهک جامعه است
وزیر راه و شهرسازی گفت: منابع تسهیلاتی بانک‌ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت و پس از آن، سازنده می تواند وام مذکور را به خریداران واگذار کند که این مسئله آثار تورمی ندارد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند اجرای طرح ملی مسکن از سوی این وزارتخانه گفت: در شرایط کنونی طرح ملی مسکن در حال طراحی و اجرایی شدن است و این پروژه تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ملی مسکن با هدف خانه دار کردن ۶ دهک جامعه طراحی و در حال عملیاتی شدن است، تولید مسکن برای دهک‌های یک و دو از سوی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی صورت می‌گیرد که در این رابطه وزارت راه به میزان گسترده زمین ارائه کرده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: همچنین در طرح ملی مسکن دهک‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ به صورت ویژه دیده شده اند، در شرایط کنونی روند ثبت نام برای متقاضایان از استان کرمان به صورت پایلوت آغاز شده و متقاضیان در شهرهای این استان به جزء مرکز آن ثبت نام کرده اند، وزارت راه نیز روند بررسی این تقاضاها را کلید زده است.

اسلامی ادامه داد: متقاضیان می توانند خود زمین ارائه کرده و از حمایت‌های تسهیلاتی دولت برخوردار شوند و یا اینکه دولت، اراضی را برای تولید مسکن واگذار و توسط بخش خصوصی مساکن مورد نظر ساخته و به مردم فروخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: امروز منابع بانک‌ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار گرفته و پس از آن، سازنده می‌تواند وام مذکور را به خریداران واگذار کند که این مسئله آثار تورمی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.