روحانی:‌ شاهد رشد اقتصادی مثبت هستیم
رئیس‌جمهور گفت: از تورم کاسته شده و ما شاهد رشد اقتصادی مثبت هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، با بیان اینکه اگر ملتی دارای آرامش بود یعنی اولین قدم مهم برای سلامت انجام شده است و این اعتماد در کشور ما امروز وجود دارد، گفت:‌ در سیل ابتدای سال ایران شاهد بیماری اپیدمی در سراسر کشور نبودیم، شاهد وبا نبودیم، شاهد ناراحتی‌های شدید گوارشی نبودیم و این به معنای آن است که ما در ساعات اولیه آب بهداشتی به مردم رساندیم و پزشکان و خادمان سلامت در کنار مردم بودند. سلامت ما از بهداشت آغاز می‌شود و بهداشت ما از سلامت و غذای سالم آغاز می‌شود.

وی افزود: بهداشت و سلامت مردم ما از اشتغال شروع می‌شود. یک فرد بیکاری که هر لحظه در فکر آب و نانی است که در دسترس او به سختی قرار می‌گیرد نمی‌تواند دارای سلامتی باشد. البته در تابستان امسال علی رغم همه مشکلات ما ۸۴۰ هزار اشتغال خالص داشتیم و این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس‌جمهور با اشاره به توطئه‌ها آمریکا علیه ایران گفت:‌ آمریکا بدون دلیل و بدون بهانه و به خاطر فشارهای درونی کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و عربستان سرتسلیم فرود آورد و از برجام خارج شد و این را هم یک مقام سعودی و هم سردمدار رژیم اشغالگر قدس و هم افراطیون کاخ سفید و اطراف حاکمان جدید اعلام کردند. این تحلیل من نیست و این خبری است که همه دنیا شنیدند.

روحانی گفت:‌ خارج شدن از یک توافق یک ننگ برای یک کشور است و این ننگ بالاتر می‌شود وقتی که این تواق به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده و آنها مقررات بین‌الملی را هم زیر پا گذاشته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این روزها شاهد رشد اقتصادی مثبت هستیم.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت:‌ زائران با پای پیاده به ترامپ می‌گویند که زانوی تو شکسته شده است و پاهای ما قدرتمندانه به سمت عشق در حال حرکت است.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.