سردار جعفری: از فعالیت‌های فرهنگی مردم محور استقبال می‌کنیم
فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) گفت: از فعالیت‌های فرهنگی مردم محور استقبال می‌کنیم و راه فرزندان شهدا برای حرکت‌های فرهنگی هموار است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) در دیدار صمیمانه با هسته مرکزی هیئت فرزندان شهدای اسلام، ضمن تاکید بر ادامه روند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط خانواده معزز شهدا به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت «جامعه سازی از داخل کشور» توسط دغدغه‌مندان انقلابی اشاره کرد و افزود: از موانع و ناملایمتی‌های این مسیر ارزشمند فرهنگی خسته نشوید و با اتکاء به خداوند متعال و تأسی به شهدا این راه را ادامه دهید.

وی افزود: با توجه به تجربیات خوبی که در این مسیر کسب شده است از فعالیت‌های فرهنگی مردم محور استقبال می‌کنیم و راه شما فرزندان شهدا برای حرکت‌های فرهنگی هموار است.

در ابتدای این دیدار کارگروه‌های مختلف هیئت مذکور، گزارش جامعی را در خصوص فعالیت‌های چند ساله اخیر خود در آستان مقدس امامزاده صالح ( ع ) به سردار جعفری ارائه کردند و فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله(عج) نیز برای حضور در جمع فرزندان شهدا در امامزاده صالح (ع) و ایراد سخنرانی اعلام آمادگی کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )