واعظی: دشمنی بولتون با ایران قابل مقایسه با هیچ کشوری نبود
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: جان بولتون از گذشته فردی بسیار تند و جنگ‌طلب بوده و از زمات حضورش در این منصب به هیچ کدام از اهدافش نرسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اخراج جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا از سوی ترامپ، گفت: این اقدام نشانگر آن است که دولت تندرو آمریکا نیز به این نتیجه رسیده که دوران جنگ طلبی به سر آمده و اگر قرار است با دنیا تعامل کند، راهش منطق است.

وی افزود: بولتون از گذشته فردی بسیار تند و جنگ‌طلب بوده و از زمان حضورش در این منصب به هیچ کدام از اهدافش نرسیده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: آنچه بولتون درباره ایران انجام داد، به عقیده من دشمنی‌اش با ایران قابل مقایسه با هیچ کشوری نبود، چون در دوران بی‌مسئولیتی‌اش حقوق بگیر سازمان منافقان بود که در نهایت شکست خورد و تمام آنچه آرزو می‌کرد که دولت ایران نباشد، حکومت و مردم ایران به قوت خود باقیست و او رفت.

واعظی گفت: همه از رفتن او استقبال کرده و قیمت نفت نیز کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بحث رفتن او فقط ایران نبوده بلکه اکثر پیشنهادات او مورد قبول قرار نمی‌گرفته، پس بحث به طور کلی به سیاست آمریکا بر می‌گردد. دولت ترامپ وارد انتخابات شده و نیازمند اصلاح سیاست های غلط است تا پیام مثبتی به جامعه این کشور ارسال کند.

این خبر در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.