سوال یک نماینده از "شریعتمداری" درباره تشکیل یک هلدینگ بیمارستانی
نماینده سبزوار در مجلس از طرح سوال خود از وزیر تعاون درباره تشکیل یک هلدینگ بیمارستانی خبر داد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در زمان تصدی علی ربیعی بر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک هلدینگ درمان تامین اجتماعی در این وزارتخانه ایجاد شده که تشکیل آن خلاف قانون است، گفت: بیمارستان‌های هیئت‌امنایی که تحت نظر تامین اجتماعی بودند به این هلدینگ واگذار شده‌ و عده‌ای خاص در این هلدینگ مسئولیت گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه شریعتمداری بارها در جمع نمایندگان اعلام کرده که تشکیل این هلدینگ مبنای قانونی ندارد، ادامه داد: با گذشت چند سال از تاسیس این هلدینگ این مجموعه در حال فعالیت است و منحل نشده است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه باید به نمایندگان توضیح دهد.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه نیز ذکر شده ایجاد هرگونه تشکیلات دولتی یا وابسته به دولت خلاف قانون است این در حالی است که در مجموعه وزارت کار امروز اتفاقی افتاده که باید سکانداران این وزارتخانه درباره بارمالی تشکیل این هلدینگ به نمایندگان پاسخ دهند.

نماینده سبزوار در مجلس از طرح سوال خود از وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی درباره عدم انحلال این هلدینگ خبر داد و گفت: شریعتمداری باید با حضور در مجلس پاسخ دهد چرا هنوز اقدامی برای انحلال این هلدینگ انجام نداده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.