رحمانی فضلی: ۳۵ هزار بسته وسایل زندگی به سیل‌زدگان تحویل داده شد
وزیر کشور از توزیع ۳۵ هزار بسته وسایل زندگی به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات برای راهپیمایی اربعین حسینی گفت: مسئله لغو رواید به معنای عدم نظارت نخواهد بود و روز یکشنبه هم وزیر کشور عراق به ایران سفر می‌کند و با وی درباره موضوعات مربوطه صحبت می‌کنیم.

تاکید وزیر کشور بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعیوزیر کشور: اگر همکاری رسانه‌ها نبود دچار مشکلات امنیتی می‌شدیمرحمانی فضلی: مردم مهم‌ترین پایه و راسخ‌ترین عمود نظام هستندوی همچنین درباره رسیدگی به مناطق سیل‌زده با بیان اینکه الان در مسیر برنامه‌ریزی برای این عزیزان هستیم، تصریح کرد: برای این مسئله سه اولویت داشتیم؛ یکی مسکن، دیگری موضوع پرداخت خسارات به کشاورزان و سومین هم تامین وسایل زندگی مردم.

وزیر کشور اضافه کرد: عملیات اجرایی ۳۵ هزار واحد شروع شده است؛ جز در مناطقی که نیاز به جابجایی در سطح وسیع وجود دارد و در مرحله نقل و انتقال هستیم و قول دادیم تا آخر سال کار نوسازی تمام شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: وسایل خانگی یک پک ۶ قسمتی که بوده که عدد ۱۱۰ هزار مورد به ما اعلام شده است که منابع آن آماده است و ازین تعداد، ۴۰ هزار بسته خریداری و ۳۵ هزار نیز تحویل شده و متقاضیان باید در سامانه سجاد ثبت‌نام نمایند.

این خبر تکیمل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.