روحانی درگذشت دو پدر شهید را را تسلیت گفت
رئیس‌جمهور درگذشت دو پدر شهید را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج اکبر نور، پدر شهیدان گرانقدر فرزانه، کشور و شاه‌پری نور و همسر شهیده سلطان علیداد، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج اکبر نور، پدر شهیدان گرانقدر فرزانه، کشور و شاه‌پری نور و همسر شهیده سلطان علیدادی، موجب تأثر خاطر شد.

بی‌شک این پدر فقید که پس از سال‌ها تحمل رنج و فراق عزیزان خود، دار فانی را وداع گفت، در سرای باقی با روح مطهر و طیبه شهیدانش محشور و همجوار خواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم مقاوم اهواز و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

به گزارش تسنیم، روحانی در پیام دیگری، گذشت مرحوم حاج محمدحسین خدابنده‌لو، پدر شهیدان والامقام مرتضی، علی، لیلا، غنچه، زهرا و همسر شهیده جهان عباسی، از درگاه ایزدمنان برای ایشان، علو درجات و همجواری با روح بلند شهدای گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

روحانی در پیام خود نوشته است: این پدر فداکار که علاوه بر همسر، پنج فرزند عزیز خود را نیز در جریان بمباران هوایی شهر همدان توسط دشمن بعثی از دست داد، صبورانه فراق عزیزان خود را تحمل کرد و نام نیکی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب ضایعه وارده را به مردم قدرشناس همدان و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان، علو درجات و همجواری با روح بلند شهدای گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.