تصویب کلیات یک لایحه درباره محیط زیست دریای خزر
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از کلیات لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریای خزر در این کمیسیون خبر داد.

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، ۳۰ تیر) این کمیسیون، گفت: در این جلسه لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریای خزر مورد بررسی قرار گرفت.

روحانی دو لایحه درباره دریای خزر را به مجلس فرستادپروتکل همکاری و تعامل میان مراجع مرزبانی در دریای خزر تقدیم مجلس شداعلام وصول سوال ۱۶ نماینده از «ظریف» درباره رژیم حقوقی دریای خزروی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس، کلیات لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریای خزر با برخی اصلاحات، تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، چهار بند از لایحه مشارکت عمومی – خصوصی که به بخش کشاورزی و محیط زیست مربوط است، پس از بررسی‌های کارشناسی اعضای کمیسیون، با رأی اکثریت اعضا، تصویب شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.