تکرار/برخی دستگاه‌ها سامانه شفافیت حقوق‌ها را دور زده‌اند
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه طبق گزارشات واصله به کمیسیون برخی دستگاه‌ها به مدیرانشان حقوق نامتعارف پرداخت کرده‌اند، گفت: برخی دستگاه‌ها سامانه شفافیت حقوق‌ها را دور زده‌اند.

محمدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ورود این کمیسیون به بحث حقوق‌های نجومی خبر داد و گفت: گزارشاتی به کمیته اقتصادی کمیسیون واصل شده که نشان می‌دهد در برخی از دستگاه‌های دولتی حقوق‌های نجومی و نامتعارف پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای برای شفافیت حقوق کارمندان و مدیران دولتی راه‌اندازی شده که باید پرداختی‌ها در آن ثبت شود، ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از دستگاه‌ها این سامانه رو دور زده‌اند و به برخی از مدیران خود حقوق‌های نامتعارف پرداخت کرده‌اند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس اضافه کرد: قرار بر این است تا گزارشی درباره اتفاقات رخ داده تدوین کنیم و اگر ثابت شود که دستگاه‌ها تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: طبق گزارشاتی که به کمیسیون واصل شده در برخی وزارتخانه‌ها به مانند اقتصاد و دستگاه‌های همچون صندوق‌های بازنشستگی به مدیرانشان حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.