دو نماینده مجلس دهم از وزرا درخواست «آپارتمان» کرده بودند
طبق اعلام سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دو تن از نمایندگان مجلس دهم از برخی وزرا درخواست آپارتمان در تهران داشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اسدالله عباسی سخنگوی هیئه رئیسه مجلس در حاشیه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به اظهارات آقای ابوترابی نماینده مردم نجف آباد درباره دریافت آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح موضوع جلسه هیئت رئیسه بود که براساس بررسی ها اعلام شد چنین موضوعی صحت ندارد.

وی تاکید کرد: البته دو نفر از نمایندگان دوره فعلی مجلس از برخی وزرا درخواست اعطای آپارتمان داشتند که این نماینده این موضوع را به انصراف از استیضاح ربط داده بود. بنابراین هیئت رئیسه مجلس مساله را تکذیب میکند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین ادامه داد: برخی همکاران ما در مجلس از شهرستان به تهران آمدند و مستاجر هستند لذا از برخی وزرا درخواست داشتند اگر واحدهای خالی و قیمت مناسبی وجود دارد، بخرند اما این واحدها قیمت مناسب نداشت و تنها مسکن های مهر موجود بود که آن هم برای نمایندگان مناسب نبود.

عباسی در ادامه گفت: همکاران ما در مجلس قبل از اعلام نظر مستندات خود را به هیئت رئیسه و واحدهای ذیربط ارائه کرده و مشورت کنند و بعد راجع به آن در رسانه ها صحبت کنند.

وی با اشاره به حادثه شب گذشته سوظن به نماینده مردم اصفهان گفت: این مساله در هیئت رئیسه مجلس بررسی شد. ماجرا اینگونه بود که آقای سالک بریا مصاحبه به یکی از خیابان های تهران مراجعه کرده بود و راننده وی که در خیابان منتظر او بود با ۴ موتورسوار که سوار بر دو موتورسیکلت بودند، مواجه شد. این افراد که هویتشان مشخص نبود، برای سرقت کیف و مدارک این نماینده آمده بودند. راننده هم برای دفاع از خود دست به سلاح برد و تیر هوایی شلیک کرد که به دلیل دستپاچگی یکی از تیرها به پای خودش اصابت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.