یک نماینده: مجلس جلساتی درباره بررسی وضع معیشتی مردم داشته باشد
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما آشفتگی در اجرا و مدیریت را بر نمی‌تابند، گفت: مجلس جلساتی درباره بررسی وضع معیشتی مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در جلسه علنی امروز(دوشنبه، ۳ تیر) پارلمان در نطق میان دستور خود، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی(ره) و ۷۲ تن از یاران وی، گفت: وضعیت معیشت مردم خوب نبوده و در سختی زندگی میکنند و از دولت، مجلس و قوهقضاییه انتظار دارند بیش از وضعیت فعلی به وضعیت معیشت‌شان رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: مردم سختیها را تحمل میکنند، اما آشفتگی در اجرا و مدیریت را بر نمیتابند، لذا از دولت میخواهم نظم را در رفتار خود مدیریت کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس ضمن تبریک هفته قوهقضاییه اظهار داشت: مردم تحمل بیعدالتی را ندارند، لذا از رئیس قوهقضاییه تشکر میکنم که برقراری عدالت و شفافیت را از خود شروع کرده و در دستور کار قرار داده است، همچنین مردم مقاومت میکنند اما عدم وحدت را نمیپذیرند، لذا امیدواریم در امور حاکمیتی بتوانیم وحدت را تمام و کمال رعایت کنیم.

موسویبیوکی افزود: مردم خواستار این هستند که در مدت باقیمانده تا پایان این دوره مجلس در حیطه وظایف درباره معیشت مردم در مجلس جلساتی را داشته باشیم، از این رو از هیئترئیسه مجلس درخواست دارم تا جلساتی در این باره برگزار کند.

وی ادامه داد: مردم در ملاقاتهایی که داشتند از حرکت نیروهای دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند و میگویند چطور در ارتش و سپاه نظم به خوبی برقرار شده که هواپیمای بدون سرنشین و جاسوسی دشمن را به راحتی تشخیص میدهند و اقتدار دارند، اما در سایر امور جاری دولت این نظم و مدیریت چندان حاکم نیست.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به سازمان برنامه و بودجه توصیه میکنیم که با توجه به تصویب طرح آمایش، در بازه زمانی موجود به اجرا درآید که کاندیداها برای دوره آتی مجلس براساس این طرح، برنامههای خود را ارائه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.