بادامچیان: مؤتلفه اسلامی به دنبال حزب بازی نیست
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت:&#۱۶۰;هیئت‌های این حزب با فرمایش امام خمینی(ره)&#۱۶۰;متحد شد و در فعالیت‌هایش به دنبال حزب بازی و تشکیلات سیاسی خاص نبوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای این حزب اظهار داشت: همواره انسان‌های ارزشمندی برای خدا قیام کرده و در مسیر جهاد و شهادت قدم برداشته‌اند، برخی به شهادت رسیدند و برخی در انتظار شهادت هستند.

وی افزود: مبارزه با طاغوت و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی مسیری بسیار ارزشمند بود، در آن دوره جهان دوقطبی بود و ما تحت رهبری امام خمینی(ره) توانستیم راه حق و دین را طی کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: هیئت‌های مؤتلفه اسلامی با فرمایش امام خمینی(ره) متحد شد و در فعالیت‌های خود به دنبال حزب بازی و تشکیلات سیاسی خاص نبوده است، مؤتلفه در خط ولایت حرکت کرده است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: ترور منصور، نخست‌وزیر آمریکایی رژیم پهلوی آغاز حرکت جهادی مسلحانه در انقلاب بود که با هدف الهی و با تدبیر و سیاست انجام گرفت.

وی گفت: هیئت‌های مؤتلفه سال ۴۱ با محوریت امام خمینی(ره) شکل گرفت و رژیم باورش نمی‌کرد که روزی گروه‌های اسلامی با هدایت امام راحل بتوانند رژیم را سرنگون کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سفر نخست‌وزیر ژاپن به تهران، گفت: در این سفر، ترامپ شکسته و تحقیر شد.

بادامچیان همچنین درباره روحانی شهید خرسند، امام جمعه کازرون، گفت: این روحانی وارسته از اعضای شورای مرکزی مؤتلفه بود که در شب قدر ماه رمضان به شهادت رسید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مؤتلفه در نیم قرن اخیر در راه اسلام و انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری داشته است، گرچه مورد ناملایمت‌هایی هم قرار گرفته است، اما به مسیر خود ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.