روایت ۳ نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر صمت
نماینده خلخال، پیرانشهر و نهاوند جزئیاتی از جلسه غیر علنی پارلمان را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت جلسه ای غیر علنی درباره وضعیت بازار خودرو و کالاهای اساسی برگزار کردند.

**گزارش وزیر صمت درباره مشکلات کارخانجات صنعتی

بشیر خالقی نماینده خلخال در مجلس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به جزئیات این نشست، گفت: در این نشست وزیر صنعت گزارشی از وضعیت کارخانه های کشور و مشکل نقدینگی در این واحدهای تولیدی به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: وزیر صنعت اعلام کرد قرار است کمک های به کارخانجاتی که در راه تولید مشکل دارند انجام شود.

**بررسی وضعیت خودرو در جلسه غیر علنی مجلس

رسول خضری نماینده پیرانشهر در مجلس درباره این جلسه غیر علنی، گفت: در این جلسه وزیر صنعت درباره وضعیت بازار خودرو و برنامه های این وزارتخانه برای کاهش قیمتها در این بازار گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مسئولان حاضر در جلسه نیز اعتقاد داشتند برخی از گرانی های که در چند وقت اخیر ایجاد شده ناشی از افت ارزش پول ملی است.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: ای کاش گزارشی که امروز آقای رضا رحمانی به صورت غیرعلنی به نمایندگان ارائه کرد به صورت علنی انجام می گرفت تا مردم نیز در جریان مشکلات کشور می بودند.

**ارائه برنامه ۷ محوری وزیر صنعت

حسن بهرام نیا نهاوند در مجلس نیز با اشاره به جزئیات این جلسه گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه برنامه ای را در ۷ محوری برای رونق تولید به نمایندگان ارائه داد گه رئوس این برنامه بر رونق صادرات، رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار، رونق معادن است.

بهرام نیا گفت: احتمالاً مدیرعامل سایپا و ایران خودرو نیز گزارشی از وضعیت تولید خودرو در کشور ارائه خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.