فراکسیون نمایندگان ولایی جمع بندی خود برای انتخابات هیئت رئیسه را اعلام می‌کند
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از اعلام جمع بندی این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان در روزهای آینده خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در شریط فعلی مردم از نابسامانی‌ها و آشفتگی‌های بازار و گرانی‌های لجام گسیخته رنج می‌بردند، گفت: مردم از برخی رانت‌خواری‌ها، اختلاس‌ها و غارت اموال عمومی و ظلم و بی‌عدالتی ناراحت هستند و انتظار دارند مجلس به عنوان نمایندگان ملت نقش کلیدی در ساماندهی بازار، رونق معیشت مردم و مبارزه با رانت‌خواری و بی‌عدالتی ایفا کند.

وی ادامه داد:به تعبیر حضرت امام(ره) اگر مجلس اصلاح شود کشور اصلاح می‌شود، باید مجلس در برهه فعلی نقش قوی و پررنگی را ایفا نماید و نظارت مستمر خود را اعمال کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است دو فراکسیون دیگر مجلس که هر دو طرفدار دولت هستند و چون اکثریت مجلس هستند اجازه تغییر در مسیر مصالح ملت را نمی‌‌دهند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه این فراکسیون سال گذشته گام محکمی در جهت تغییر در مجلس به نفع مردم برداشت، اظهار داشت: چون این فراکسیون در اقلیت است تاکنون موفق به تغییر نشدیم اما برای اجلاسیه پایانی نیز فراکسیون نشست‌های مفید و موثری گذاشته است و گفت‌وگوهای خوبی داشته و همچنان مصمم به تغییر در وضع موجود و کارآمدسازی بیشتر مجلس است و در روزهای آینده مجمع عمومی فراکسیون جمع‌بندی خود را اعلام خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.