غرویان: نمایندگان شورا دست از باندبازی ها و خط بازی‌ها بردارند
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر باندبازی‌ها در شورای شهر ادامه پیدا کند، سرخوردگی، یأس و ناامیدی از اوضاع در جامعه پیش می‌آید که خطری نهفته محسوب می شود و به شکل‌های نامناسب ممکن است بروز کند.

حجت الاسلام محسن غرویان با اشاره به حواشی ایجاد شده بر سر انتخاب شهردار تهران به خبرآنلاین گفت: آقای محسن هاشمی اصلح موجودین برای شهردار شدن است چون کارنامه، سوابق و توانمندی اش را بیشتر از سایر دیگران می دانم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: آقای هاشمی شخصیتی اندیشمند، عاقل، معتدل، با اخلاق و صبور است، تجربیات موفقی در کار مدیریت شهری دارد. براساس همین دلایل گزینه مناسبی محسوب می شود. البته بقیه گزینه ها نیز صالح هستند اما آقای هاشمی برای قرار گرفتن در این جایگاه اصلح است.

وی درباره تبعات سیاسی کاری و تکرار تجربه شورای شهر تهران در دوره اول افزود: امیدوارم دیگر مسائل جناحی و گروهی مدنظر نباشد چون مردم از این بازی های سیاسی و خط بازی ها واقعا خسته شدند، اعضای شورای شهر مصالح مردم و رشد و توسعه شهر تهران را برای انتخاب شهردار لحاظ کنند و دست از باندبازی ها و خط بازی ها بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر باندبازی‌ها ادامه پیدا کند، سرخوردگی، یأس و ناامیدی از اوضاع در جامعه پیش می آید که خطری نهفته محسوب می شود و به شکل های نامناسب ممکن است بروز کند. مردم به انداز ه کافی نزاع جناحی دیدند بنابراین اعضای شورای شهر به فکر مصالح ملت باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.