انتقاد یک نماینده از عدم راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق مدیران
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس نسبت به راه‌اندازی نشدن سامانه شفافیت حقوق مدیران و مقامات انتقاد کرد و گفت: مردم انتظار دارند این سامانه شفاف‌سازی هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت) پارلمان و در جریان بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو در تذکری درباره شفاف‌سازی حقوق مدیران در تذکری شفاهی، گفت: ۲۳ اردیبهشت، براساس تذکری به آقای رحیمی تکلیف شد تا عدم راه‌اندازی سامانه شفاف‌‌سازی حقوق مقامات و مدیران را پیگیری کند.

وی افزود: نتیجه پیگیری‌ها هنوز اعلام نشده در صورتی که مردم انتظار دارند این سامانه شفاف‌سازی هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر، گفت: آقای رحیمی موضوع را پیگیری کردند، همچنین آقای امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جریان موضوع قرار گرفته، به نظر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که هنوز مرتفع نشده است، لذا نتیجه پیگیری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.