حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ شد
مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، با حضور نیک روش، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، هاشمیان معاون بازرسی سازمان و جزینی کارشناس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ برگزار شد.

نیک روش در ابتدای جلسه در مورد اهمیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این ناحیه باید به عنوان یک الگو در سراسر کشور تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قاسمی مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ افزود: بحث مسئله محوری و اقدام مستقیم ایشان مصداق تام عملکرد انسان مجاهد انقلابی است.

در ادامه هادی قاسمی ضمن اشاره به سابقه بیست ساله فعالیت خود در بسیج دانشجویی، افزود: طی ده سال اخیر در طول اردوهای تشکیلاتی دانشجویی به دانشجویان می‌گفتم برای انقلاب کاری را انجام دهید و در میدان اینطور عمل کنید. زمانی که مسئولیت را انتخاب کردم دیدم خودم در آن جایگاه قرار گرفتم و حالا بعد از ده سال حرف، وقت عمل است و آن هم عمل میدانی با نگاه بن‌بست شکنی و حل مسئله...

بالایی، مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ، به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی و شان ویژه آن اشاره کرد و افزود: ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ باید به عنوان یک الگو در زمینه پشتیبانی و هدایت دانشگاه‌ها نقش داشته باشد که این شدنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.