اردکانیان:دولت برای اصلاح قانون توزیع عادلانه آب به مجلس لایحه می‌دهد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه محمدرضا اردکانیان وزیر نیرو حضور یافت.

نشست تخصصی کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت مسکنوی با بیان اینکه محور این نشست درباره بررسی نحوه اجرا و آسیب شناسی موانع اجرایی قانون توزیع عادلانه آب و پیشگیری از تصرفات غیرقانونی، بود، ادامه داد: وزیر نیرو در این‌باره توضیحاتی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: در نشست امروز، تمام مسائل و نواقص قانون توزیع عادلانه آب و پیشگیری از تصرفات غیرقانونی رسیدگی شد و نمایندگان مجلس پیشنهاداتی را برای بهبود و ارتقا این قانون ارائه کردند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اضافه کرد:وزیر نیرو اعلام کرد دولت لایحه‌ای برای اصلاح این قانون در آینده ای نزدیک به مجلس ارسال می‌کند، البته کمیسیون عمران مجلس نیز طرحی را در این رابطه تدوین کرده بود، حال اگر لایحه دولت به موقع به مجلس نرسد، قطعا طرح مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از دستور کارهای نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله علی اسدی کرم نماینده مردم شهر بابک، محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان، اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و همایون یوسفی نماینده مردم اهواز از وزیر نیرو بود، در این جلسه نمایندگان سوالات خود را مطرح کرده و اردکانیان توضیحاتی را درباره موضوعات مطروحه ارائه کرد.

بدری اظهار داشت:محور تمام سوالات نمایندگان درباره تأمین آب شهری و روستایی، اجرای پروژه های تصفیه خانه و اجرای شبکه های فاضلاب بود، در نهایت مقرر شد که طی دو هفته آینده نشستی میان نمایندگان سوال کننده و وزارت نیرو برگزار شده و موضوعات و مشکلات مربوطه رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.