سردار اسداللهی: سپاه تهران تنها مجموعه‌ای است که توانسته در مناطق زلزله‌زده مسکن بسازد
فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) گفت: سپاه تهران تنها مجموعه‌ای است که توانسته در مناطق زلزله‌زده منزل مسکونی بسازد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به کرمانشاه، سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در مراسم تحویل دهی ۲۷ باب منزل مسکونی به زلزله‌زدگان سر پل ذهاب گفت: همزمان با وقوع زلزله در غرب کشور سپاه تهران در منطقه سرپل ذهاب که بیشترین خسارت را دیده بود حضور پیدا کرده و مقری به نام حاج احمد متوسلیان برای امدادرسانی برای این مردم احداث کرد.

وی ادامه داد: سپاه تهران تنها مجموعه‌ای است که توانسته منزل مسکونی بسازد و به مردم این منطقه تحویل دهد ما تاکنون ۲۳ واحد مسکونی تحویل مردم این منطقه داده‌ایم و بنا داریم امروز هم ۲۷ واحد دیگر تحویل آنها بدهیم که هر خانه به نام یک شهید مدافع حرم مزین شده است.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: ۲۲ روستای زلزله‌زده به سپاه تهران تحویل شده است که می‌بایست در نهایت ۱۹۲ واحد مسکونی در آنها ساخته شود.

سردار اسداللهی اظهار داشت: ما تاکنون ۱۰۰ سرویس بهداشتی و حمام در این منطقه ساخته‌ایم و ۲۰۰ سرویس دیگر هم در حال ساخت داریم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه تهران در این منطقه گفت: در فصل سرما ۶۰۰ آبگرمکن تهیه و به مردم این منطقه اهداء شد و ۹۵۰ کانکس نیز بین مردم منطقه توزیع شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.