دانشگاه پیام‌نور به ۱۰ منطقه متمرکز در کل کشور تقسیم می‌شود
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس به نقل از رئیس دانشگاه پیام نور گفت که قرار است به زودی مراکز علمی این دانشگاه در کشور به ۱۰ منطقه تقسیم شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز ( سه شنبه) کمیسیون متبوعش گفت:‌ آقای ربیعی وزیر کار با حضور در نشست امروز کمیسیون گزارشی را از روند اجرای آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه کرد.

وی افزود: میهمان دیگر نشست امروز،‌ آقای زمانی رئیس دانشگاه پیام نور بود که وی نیز ضمن بیان گزارشی درباره عملکرد این دانشگاه گفت که قرار است مراکز علمی این دانشگاه در ۳۱ استان کشور به ۱۰ منطقه تقسیم شود. البته از آنجا که ابهاماتی در توضیحات رئیس دانشگاه پیام‌نور برای اجرای این طرح وجود داشت، اعضای کمیسیون آموزش ایراداتی به این طرح گرفتند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت‌: در ادامه جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش با حضور در صحن کمیسیون به سوالات برخی نمایندگان درباره پرداخت حقوق معلمان حق التدریس،‌ طرح تحول نظام آموزشی و رتبه‌بندی معلمان پاسخ دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.