«لاریجانی» درباره تأخیر ارائه طرح تروریست‌خواندن نیروهای آمریکایی توضیح داد
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تأخیر در ارائه طرح دوفوریتی تروریست‌خواندن نیروهای آمریکایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۶ فروردین) قوه مقننه طی تذکر شفاهی با استناد به ماده ۶۱ آئین‌نامه داخلی پارلمان اظهار داشت: آئین‌نامه مجلس به طرح‌های دوفوریتی ۳ روز بیشتر فرصت نداده است تا در صحن علنی مطرح شود، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تا کنون درباره طرح دوفوریتی تروریست خواندن نیروهای آمریکایی گزارش نداده است.

وی افزود: این در صورتی است که طبق آئین‌نامه باید امروز در صحن علنی مطرح و بررسی می‌شد و هیچ کس هم در این باره به کمیسیون تذکر نداد.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده خمینی‌شهر گفت: در این باره به کمیسیون امنیت ملی تذکر داده شد منتها کارشان طول کشید، روز گذشته هم جلسه مفصلی برای بررسی طرح مذکور داشتند و این کار را دنبال می‌کنند اما قاعدتاً این طرح باید ظرف ۳ روز در صحن علنی پارلمان مطرح می‌شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در تذکر دوم خود با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع تحقیق و تفحص از مجلس با وجود دستور شما بعد از گذشت یک سال مطرح نشده است، بعید می‌دانم بررسی به فعالیت مجلس دهم برسد اما افکار عمومی در جریان قرار گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.