نماینده رشت: ملت تا آخرین قطره خون خود پای نظام و سپاه ایستاده است
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ملت تا آخرین قطره خون خود پای نظام و سپاه پاسداران ایستاده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در قوه مقننه در جلسه علنی امروز (۲۰ فروردین ) مجلس طی تذکری، گفت: دولت پریشان احوال آمریکا در اقدامی ناشیانه سپاه پاسداران را به عنوان عامل تروریست به لیست تروریست‌های جهان اضافه کرد. این اقدام جاهلانه و نابخردانه‌ای بود، چرا که آمریکا با این تصمیم جهان و منطقه را به سمت ناآرامی سوق داد لذا این تصمیم آمریکا ناشی از عدم شناخت این کشور از ملت انقلابی ماست.

وی ادامه داد:دولت آمریکا عامل نابودی کشور‌های منطقه است و سعی دارد با این بازی موضوع را عوض کند، اما می‌دانیم که این کشور خود عامل به وجود آورنده داعش است. تروریست صهیونیست کودک‌کش، وهابی‌ها و آمریکایی‌ها هستند که هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کرده و به فرمانده ناب خود مدال هدیه دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: امروز نمایندگان ما سبزپوش شده‌اند تا این پیام را به جهان برسانند که ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وحدت داریم و آنچه دنبال می‌کنیم، حفظ نظام و انقلاب بوده و این ملت تا آخرین قطره خون خود پای نظام و سپاه پاسداران ایستاده است.

ایمن آبادی بیان کرد: امروز همه ما پاسداریم و ترامپ بداند که با تحریم و چنین اقداماتی نمی‌تواند ملت ایران را خسته کند بلکه تمام این‌ها عاملی است که مردم مستحکم‌تر پای نظام بایستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.