سؤال از وزیر صمت در صورت عدم‌ساماندهی بازار خودرو
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت عدم‌ساماندهی بازار خودرو سؤال از وزیر صنعت کلید می‌خورد.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، گفت: افزایش قیمت خودرو‌هایی مانند پراید و تیبا که مورد استفاده اقشار پایین جامعه قرار می‌گیرد، باعث فشار آمدن به این قشر می‌شود.

وی با بیان اینکه شکایت‌های مردم از خودروسازان در زمینه‌های مختلف از جمله تأخیر در تحویل و کیفیت پایین خودرو‌ها افزایش یافته است، افزود: اگر تخلفی در زمینه‌های فوق از سوی خودروسازان صورت گرفته، دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله قوه قضائیه و سازمان بازرسی باید به تخلفات این شرکت‌ها رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: اخیراً شرکت‌های خودروسازی ثبت‌نام فوری خودرو انجام داده‌اند این در حالی است که آنها به تعهدات گذشته خود عمل نکرده‌اند که بهتر است به‌جای ثبت‌نام فوری خودرو‌های ثبت‌نام‌شده را تحویل دهند.

منصوری تصریح کرد: در صورتی که بازار خودرو ساماندهی نشود، پس از بررسی بودجه، سؤال از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی نمایندگان کلید می‌خورد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه روز پنجشنبه (۲ اسفند) در صحن علنی پارلمان به کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مأموریت داد تا وضعیت بازار خودرو را پیگیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.