هشدار خطیب جمعه تهران به نفوذی‎های بیخ گوش مسئولین/ نوسانات ارزی کار نفوذی‌ها بود
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: جنایت اسرائیل در فلسطین اشغالی از وقتی ترامپ که گفت پایتخت اسرائیل را به بیت‌المقدس منتقل می‌کنم، بیشتر شد. ترامپ می‌خواهد اولین تیر را به قبله مسلمین خودش پرت کند؛ از آن زمان تمام مردم فلسطین یکپارچه برخاستند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حمله آمریکا، بریتانیا و فرانسه به سوریه گفت: اینها برخلاف موازین بین‌‌المللی، هر روز به دست خودشان چهره ناموزون وحشی خود را برای همه عالم نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: اینها نه دین دارند، نه تمدن، نه قانون و نه ملاحظه. هیچ خط قرمزی ندارند. هیچ حیوانی اینجور نیست. هر حیوانی غرایزش مشخص است ولی جهان سلطه هیچ مرزی ندارد و فقط منطقش زور است.

اهم سخنان خطیب موقت تهران را به نقل از خبرگزاری ها در ادامه بخوانید:

*امام می‌گفت کسی که «زور» خدایش است در برابر او باید زور نشان داد. البته به تعبیر مرحوم شهید مظلوم بهشتی، آمریکا عصبانی است و باید گفت از این عصبانیت بمیر. از اینکه مقاومت دماغ اینها را به خاک مالید، عصبانی‌‌‌اند و نقشه‌ای با ایجاد داعش کشیده بودند که در همه اهداف‌شان شکست خوردند و چند موشک انداختند تا بگویند ما هستیم که هیچ حاصلی برای اینها نداشت.

*گذشت زمانی که اسرائیل هر بلایی می‌توانست سر ملت فلسطین بیاورد. امروز با انقلاب ایران همه مسلمانان جان گرفتند. این رژیم کودک‌‌کش مرتب کودک می‌کشد. ما این جنایات را موجب تسریع زوال این حکومت ننگین می‌دانیم و به ملت فلسطین می‌‌گوییم که در مقاومت خود پایدار باشید که ظهور نزدیک است و شما جام پیروزی را سر خواهید کشید و به گفته رهبر انقلاب در مسجدالاقصی بدون حضور صهیونیست‌‌‌ها، نماز خواهیم خواند.

*روش هایی که دشمن در جنگ با ما به کار می برد، بحث نفوذ است چرا که نفاق اسلام را به مصیبت هایی مبتلا کرده به این زودی ها از آن خلاص نمی شویم. پس باید آنهایی که دل در گرو دشمنان دارند اما دم از خدمت می زنند را بشناسیم. کسانی هم هستند که به عنوان مشاور یا دوست یک مسئولی در گوش او مناسباتی را بیان می‌کنند که او را به خطا بکشاند و این همان نفوذ است.

*این فضای مجازی که عن قریب شاهد شکل گیری بومی آن و خودکفا شدن ما در این زمینه خواهیم شد تا دیگر اسرارمان در اختیار بیگانگان نباشد، امر خوبی است.

*در مورد نوسانات ارزی کار نفوذی ها را شاهد بودیم، در سال ۷۸، ۸۸ و دی ماه و اسفندماه سال گذشته دشمنان به دنبال ناامنی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بودند و باید مردم و مسئولان ما هوشیار باشند و سربازان گمنام امام زمان هم باید نه تنها رصد کنند که تهاجمی عمل کنند تا بیگانگان را مشغول سازند تا به فکر آسیب زدن به کشور نباشند.

*سپاه پاسداران و ما ادراک سپاه پاسداران. الحق و الانصاف که باید روز میلاد امام حسین به نام سپاه پاسداران نامگذاری می شد چرا که به گفته امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

*ما در دیدارهایی که با جانبازان داشته ایم چیزهایی که به ضرر مسئولین است نمی گویم، اما این بزرگواران می گویند برای مناطقی که ما در آن جنگیدیم فضایی ایجاد کرده اند تا بازدید از آن صورت گیرد اما آیا ما در حد یک زمین نیستیم که به دیدار ما هم بیایند؟ این حرف حقی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.