اشک در چشم و قر در کمر، موسیقی پس از انقلاب
از مصاحبه اوریانا فالاچی با آیت‌الله خمینی که در آن تنها سرودهای ملی و نظامی را به رسمیت شناخته است سال ها می‌گذرد. اما موسیقی مردمی در ایران چه در شکل مجاز و چه غیر مجاز همواره راه را به گونه‌ای باز کرده و به شیوه خود معانی فرهنگی و تجربیات اجتماعی را منعکس می‌کند. با این وجود ارائه تعریف دقیقی از موسیقی مردمی با وجود تنوع سبک‌ها کار چندان آسانی نیست.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.