واعظی: استیضاح روحانی "کار تبلیغاتی" است
رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مطرح شدن بحث استیضاح رئیس‌جمهور در مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره استیضاح رئیس‌جمهور گفت: این کار تبلیغاتی است. فراکسیون‌های مختلف مخالف هستند، این عده در مجلس با همه چیز مخالفت می‌کنند، ما به خاطر احترام به مجلس نمی‌خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.

مشاجره ۲ نماینده مجلس درباره طرح استیضاح روحانی#از_تسنیم_بپرسید: آیا نمایندگان می‌توانند رئیس‌جمهور را استیضاح کنندگزارش اختصاصی تسنیم از جلسه ۳ساعته مجمع درباره پالرمو/ چه‌کسانی موافق پالرمو صحبت کردند؟

وی افزود: من از صداوسیما تشکر می‌کنم اما عده‌ای در صدا و سیما جناحی برخورد می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند دولت با افزایش قیمت دلار قصد فشار به مجمع برای تصویب پالرمو را دارد، گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نمی‌کند. مجمع دارد کار درستی می‌کند که بر روی این مسئله کار می‌کند.

واعظی تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم. الان فضا بر روی جنگ‌های روانی است، باید فضا را آرام کنیم. مسئله معیشت مردم یکی از اولویت‌های اصلی رئیس‌جمهور است.

وی اضافه کرد: برای گوشت دستور داده شده و خریدها انجام شده است. چینی‌ها، هندی‌ها و روس‌ها ابراز علاقه کردند که به کانال مالی اروپا بپیوندند.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.