دعوت حضرتی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باوجود بی‌تدبیری بعضی مسئولان
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:‌ حتی در مواقعی که&#۱۶۰; با بی‌تدبیری بعضی مسئولان چرخ زندگی و اقتصاد مردم به خوبی نمی‌چرخد،&#۱۶۰; مردم بصیر ایران در جشن ملی حضور باشکوه داشتند.

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در طول چهل سال گذشته ملت غیور ایران همیشه و در همه حال چه در بحبوحه سالهای دفاع مقدس که شهرهای کشور زیر بمباران ارتش صدام بود و چه روزهایی برفی و بارانی با حضور خود موجب اقتدار کشور و انسجام ملی شده‌اند.

محمدی: همه جریانات سیاسی ۲۲ بهمن به صحنه می‌آیندچمران: مردم بهتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابندجوادی‌حصار: ۲۲ بهمن محدود به هیچ‌ یک از گروه‌های سیاسی نیست

وی افزود: حتی در مواقعی که با بی‌تدبیری بعضی مسئولان چرخ زندگی و اقتصاد مردم به خوبی نمی‌چرخد، مردم بصیر ایران در جشن ملی حضور باشکوه داشتند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:‌ امام خمینی مردم ایران را به مرحله‌ای از رشد سیاسی رساند که بتوانند موضوعات اصلی و فرعی را از هم تفکیک کنند و در جایی که مسئله هویت ملی و عظمت کشور مطرح است، بدون در نظر گرفتن برخی بی‌کفایتی‌ها در اداره امور اجرایی به میدان آمده و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

حضرتی خاطرنشان کرد: اهمیت راهپیمایی امسال در این است که اولا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است و دوم اینکه دشمنان ما تمام اهتمام خود را به کار بستند تا جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نبیند. بنابراین حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا این پیام را به دشمنان منتقل می‌کند که با وجود اختلاف نظراتی که در درون خانواده انقلاب وجود دارد، اما همواره مدافع اصل نظام هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.