احمد خاتمی: موشک‌هایمان به مانند صاعقه بر سر «متعرضین» به ایران فرود می‌آیند
حجت‌الاسلام خاتمی گفت: کمترین پیام رونمایی از موشک دزفول این بود اگر دشمنان به فکر کمترین تعرضی به این نظام اسلامی باشند، این موشک‌ها به مانند صاعقه بر سرشان فرود خواهد آمد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: امام کاظم(ع) طبق سند صادقه، حضرت فاطمه(س) را با دو کلمه صدیقه و شهیده معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه عصمت حضرت فاطمه(س) را می‌توان از آیه تطهیر فهمید، ادامه داد:اسلام مجسم حضرت فاطمه(س) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عفو حدود ۵۰ هزار از زندانیان، ادامه داد: از مقام معظم رهبری که با این عفو گسترده در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب موافقت کردند تا زندانیان به زندگی و اجتماع بازگردند تشکر می‌کنیم.

خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران اضافه کرد:رهبر مجاهد حزب‌الله، سید حسن نصرالله اخیراً سخنرانی درباره ۴۰ سالگی انقلاب داشت که جمله جمله‌اش بصیرت بود، از این رهبر مجاهد تشکر می‌کنیم و امیدواریم سایه این مرد مجاهد بر سر سایه مقاومت مستدام باشد.

خاتمی افزود: از خبرهای خوش هفته گذشته رونمایی از موشک بالستیک دزفول با برد ۱۰۰۰کیلومتر بود که در راستای سیاست بازدارندگی بود. نظام در این عرصه مصمم است و هیچ ملاحظه‌ای هم در بحث دفاع از خود ندارد کمترین پیام این رونمایی این بود اگر دشمنان به فکر کمترین تعرضی به این نظام اسلامی داشته باشند، این موشک‌ها به مانند صاعقه بر سرشان فرود خواهد آمد.

این خبر تکمیل می‌شود....

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )