برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نشست خبری "اعلام برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" با اشاره به کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور اظهار داشت: در چهلمین سالگرد، ارائه کارنامه چهل ساله نظام مقدس دینی مطرح است. این کار در محدوده ماموریت یکی یا دو نهاد تعریف نخواهد شد و همه نهادها، ارگان‌ها، تشکل‌های مردمی، قوای سه‌گانه؛ همه با هم دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس دینی را به جامعه انتقال دهیم.

بزرگداشت دهه فجر در مدارس ایرانی خارج از کشوروی با بیان اینکه شروع برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۲ بهمن همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود، تصریح کرد: در صبح روز ۱۲ بهمن با حضور گسترده مردم در حرم امام‌خمینی (ره)، آیین‌های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و همزمان در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور برنامه‌های گرامیداشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) به کشور برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه‌ داد: برگزاری برنامه‌هایی در مسیر حرکت امام (ره) از فرودگاه تا بهشت زهرا (س) و گلباران این مسیر از برنامه‌های ویژه در تهران است. در استان‌های کشور نیز هزاران موتور سوار به این مناسبت از فرودگاه استان تا گلزار شهدا رژه خواهند رفت.

لطفی شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته، امید به آینده» اعلام کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.