آیت‌الله جنتی: حال‌ آیت‌الله مومن رضایت‌بخش نیست/ ایشان هوشیاری خوبی ندارند
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه حال‌ آیت‌الله مومن رضایت‌بخش نیست؛ هوشیاری خیلی خوبی ندارند و امیدواریم هرچه زودتر شفا پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نشست مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان در دور پنجم با کمیسیون‌های داخلی این مجلس که صبح امروز (پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه) برگزار شد با تبریک دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را مصیبتی برای مجلس خبرگان، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی چهره‌ای ارزنده و فقیهی خبره به مسائل اصولی و فقهی بودند که به تربیت مجتهد پرداختند و فعالیت‌های گوناگونی داشتند.

وی با بیان اینکه بیماری آیت‌الله مومن واقعه‌ای تلخ برای مجلس خبرگان و شورای نگهبان بود، افزود: متأسفانه حال‌ ایشان رضایت‌بخش نیست؛ هوشیاری خیلی خوبی ندارند و امیدواریم هرچه زودتر شفا پیدا کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای نابودی اسلام و حکومت اسلامی کمر بسته‌اند و ما هم باید هوشیار باشیم و نقشه‌های آنان را رصد و خنثی کنیم.

آیت‌الله جنتی افزود: باید با وحدت و انسجام مردم و مسئولین، همه در صحنه باشیم و از مواضع انقلاب و امام دفاع و دستاوردهای انقلاب را به رخ دشمنان بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: چهل سال از انقلاب می‌گذرد و دشمنان و حتی دوستان باور نمی‌کردند که انقلاب با این همه دشمن بتواند چهل سال سر پا بایستد، اما به لطف خدا توطئه‌ها خنثی شد وظیفه ماست که در جنگ روانی دشمن فعالانه ایفای نقش کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن فعلا به فکر مسائل نظامی‌نیست، گفت: فتنه آن‌ها این است که افکار عمومی را از طریق رسانه‌های زیادی که در اختیار دارند فاسد و مردم را به نظام بدبین کنند. ما باید بایستیم و حرف‌هایمان را بزنیم. حرف برای گفتن هم زیاد داریم و هر چقدر بگوییم کم است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است، گفت: در عین حال دستاوردهای معنوی آن خیلی بیشتر از دستاوردهای مادی است.

وی درباره تهدیدها و فرصت‌هایی که در بستر فضای مجازی وجود دارد، تاکید کرد: فضای مجازی مسئله خیلی مهمی است که خیلی‌ها از آن وحشت دارند و ناراحت هستند البته حق هم دارند. چون از این فضا علیه ما استفاده می شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ولی فضای مجازی می‌تواند فرصتی برای ما باشد و ما باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل و از فرصت‌های آن به نفع اسلام، انقلاب و مملکت استفاده کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )