عضویت اشخاص حقیقی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باطل شد
براساس مصوبه جلسه امروز شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان عضویت اشخاص حقیقی این شورا باطل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم ، جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز (یکشنبه) با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در این جلسه جزئیات آئین‌نامه شورای سیاستگذاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهادات اصلاحی به رای گذاشته شد و در نهایت این آئین‌نامه که مشتمل بر ۱۵ ماده است مورد تصویب اعضا قرار گرفت. گفتنی است از این پس مبنای عملکرد شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان آئین‌نامه مذکور خواهد بود.

در این جلسه محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از تلاش کارگروه تدوین آئین‌نامه و مشارکت فعال اعضا و پیشنهادات کاربردی آنان در اصلاحات صورت گرفته قدردانی کرد.

به گزارش تسنیم، کمیته بررسی آئین‌نامه و ساختار شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در هفته‌های اخیر برگزار شد که طی آن مصوباتی از جمله الزام شورای سیاستگذاری برای پاسخگویی به افکار عمومی و بدنه جریان اصلاحات و همچنین نظارت بر عملکرد منتخبین این شورا در شورای شهر و مجلس و ارائه گزارش از عملکرد آنها به تصویب اعضای کمیته بررسی آئین‌نامه رسیده بود.

همچنین با توجه به تغییراتی که در قانون جدید احزاب درباره فعالیت جبهه‌ها ایجاد شده است، اعضای کمیته بررسی آئین‌نامه شورای سیاستگذاری نیز ساختار جدید این شورا را براساس این قانون بازتنظیم کردند که بر همین مبنا مقرر شد اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری از این شورا حذف شوند و نمایندگان احزاب موسس شورای سیاستگذاری که شامل دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب می‌شوند، اعضای جدید این شورا را تشکیل دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.