غلامی: وزارت علوم با بازگشت انصرافی‌های دانشگاه آزاد مخالف نیست
وزیر علوم گفت: انصراف از دانشگاه به معنای «انصراف از تحصیل است» با این حال مجموعه وزارت علوم مخالف بازگشت این دانشجویان نیست.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که این وزارتخانه منعی برای بازگشت داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد که چندی پیش از دانشگاه های دولتی انصراف داده اند، قائل نیست، گفت: انصراف از دانشگاه به معنای «انصراف از تحصیل است» با این حال مجموعه وزارت علوم مخالف بازگشت این دانشجویان نیست.

وی افزود: بخشی از مشکل داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد توسط این دانشگاه و با هماهنگی و مساعدت وزارت بهداشت حل شد. بدلیل اینکه پذیرش و لغو ثبت نام داوطلبان علوم پزشکی توسط دانشگاه آزاد توقعاتی نانوشته را برای داوطلبان و خانواده‌های آنها ایجاد کرد از این رو با برخی متخلفان برخوردهای انضباطی شد.

وزیر علوم ادامه داد: از دانشگاه آزاد نیز خواسته شد تا به تخلفات و بی‌توجهی‌ها رسیدگی کند. از دانشگاه آزاد خواسته شد تا جایی که به اصل جایگاه علمی ورود به برخی رشته ها خدشه ای وارد نشود، موضوع را حل کند.

وزیر علوم در ادامه گفت: امسال نیز مانند هر سال مراسم ۱۶ آذر با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد. حجت الاسلام حسن روحانی کلیات حضور در مراسم را پذیرفته است و به دنبال رایزنی بر سر مکان مراسم هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.