غیب‌پرور: هر دلداده نظام و رهبری، یک «بسیجی» است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات این سازمان گفت: هر دلداده نظام و رهبری بسیجی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (چهارشنبه ۳۰ آبان) با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، اظهار داشت: حدود ۲ سال است که به تاسی از بیانات فرمانده معظم کل قوا دورانی را آغاز کرده که آن را دوران اعتلای بسیج نامگذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در بسیج اقداماتی را دنبال می‌کنیم که قبل از اجرا از اثرگذاری آنها مطمئن باشیم، ادامه داد: اگر اثرگذاری اقدامی را در کف جامعه نبینیم، آن اقدام را اجرایی نمی‌کنیم.

نمایندگانی که با تأخیر به مجلس رسیدندسخنرانی سردار «غیب‌پرور» به مناسب هفته بسیج در مجلسانتقاد از پرداخت یارانه نقدی در جلسه کمیسیون برنامه مجلس با وزیر اقتصادنماینده کردستان در مجلس خبرگان: «مهدویت» فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم استرئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: اقدامات و کارها در بسیج به شکل جهادی انجام می‌شود، به طوری که کارها گران نباشد. در بسیج حفظ منافع ملی، همگرایی و انسجام مردم را اصل اساسی دانسته و آن را متعلق به همه مردم می‌دانیم.

غیب پرور ادامه داد: این شجره طیبه متعلق به انقلاب اسلامی است. هرکسی که دلداده نظام و رهبری باشد، لاجرم بسیجی است. میزان و محک، دلدادگی به آرمان‌های انقلاب، رهبر انقلاب، راه شهیدان و منافع ملی است و خوشحالیم که بگوییم ۸۰ میلیون بسیجی در کشور داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.