پبام‌های جداگانه واعظی و امیر حاتمی در پی درگذشت مرحوم نوربخش و تاج‌الدین
رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس دفتر رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی و تاسف بار دو تن از همراهان صدیق و پرتلاش دولت تدبیر وامید، آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ در سانحه رانندگی و حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده های محترم این عزیزان و کلیه همکاران مرتبط با خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن خدمتگزاران فقید، اجر جزیل و علو درجات، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور

همچنین امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی تسلیت گفت. متن پیام وزیر دفاع به شرح زیر است: کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام سانحه رانندگی هولناکی که منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر شایسته و مجاهد و دو انسان دلسوز، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، چنان سخت و دردناک بود که اندوه ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. بی‌شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران تلاش مجاهدانه و بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاویدان خواهند بود. اینجانب این حادثه جانگداز و سخت را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.