دستمزد کارگران و کارمندان در سال آینده چقدر باید افزیش یابد؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال آینده را اعلام کرد.

عامر کعبی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تورم بیش از ۴۰ درصدی اقلام و کالاهای اساسی طی ماه‌های اخیر، گفت: با افزایش و نوسانات بازار ارز طی ماه‌های اخیر، قدرت خرید کارمندان، کارگران و اقشار ضعیف جامعه کاهش یافته است.

وی با انتقاد از سیاست‌های حمایتی دولت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد، اظهار داشت: سیاست‌‌های حمایتی دولت از حقوق‌بگیران باید تا حدی باشد که بتوان افزایش قیمت‌ها و نیز تورم موجود در اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را جبران کرد.

طرح جدید مجلس برای افزایش حقوق کارگرانروحانی با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان موافقت کردعضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه سیاست‌های دولت باید در حمایت از اقشار ضعیف و حقوق‌بگیر جامعه بر پایه افزایش قدرت خرید باشد،گفت: با توجه به تورم ۴۰ درصدی کالاهای اساسی و کاهش قدرت خرید مردم، باید برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت افزایش حقوق‌ها در بودجه سال ۹۸ صورت گیرد.

نماینده مردم آبادان در پایان خاطرنشان کرد: مجلس از هرگونه پیشنهاد برای افزایش منطقی و معقول حقوق‌ها، دستمزد کارگران و کارمندان در سال آینده استقبال می‌کند و در این مسیر و در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر همراه دولت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.