تکذیب الله‌ بداشتی درباره انتشار نامش در هیئت مدیره شستا
مشاور اکبر ترکان خبر عضویتش در هیئت مدیره شستا را تکذیب کرد.

سعید الله‌بداشتی مشاور اکبر ترکان و عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتشار نامش در جمع اعضای هیئت مدیره شستا، اظهار داشت: یکی از خبرگزاری‌ها این عنوان را برای من منصوب کرده اما بنده نه در هیئت مدیره شستا بوده و نه هستم و نه نخواهم بود.

وی افزود: من در دولت اول روحانی یک سال مشاور اکبر ترکان در مناطق آزاد بودم و به‌دلیل برخی مسائل پیش آمده دیگر همکاری نداشتم وبه بخش خصوصی رفتم. از پاییز سال گذشته که آقای ترکان مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده شدند، مشاور ایشان شدم. نه دبیر شستا هستم و نه در این مجموعه مسئولیتی دارم.

الله‌بداشتی درباره عضویتش در هیئت مدیره پارس الکتریک خاطرنشان کرد: من دو ماه است عضو هیئت مدیره شرکت نیمه تعطیل پارس الکتریک هستم که مشکلاتی دارد و الحمدالله این مشکلات در حال رفع شدن است. حضور من در این هیئت مدیره بصورت غیرموظف است و حقوقی دریافت نمی‌کنم و اخبار منتشره در این زمینه کذب است.

مسول شورای راهبردی ستاد حسن روحانی در انتخابات ۹۶ تصریح کرد: هیچ مسئولیت اجرایی در دولت روحانی نداشته و ندارم و تنها یک سال در دولت گذشته و یک سال هم در این دولت مشاور اکبر ترکان بودم .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.