جانشین افشانی از پاستور می‌آید؟
روزهای اخیر در فضای رسانه‌ای گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های انتخاب شهردار جدید تهران موضوعی داغ بود و در این میان گزینه‌ها، نام معصومه ابتکار و علی اصغر مونسان هم دیده می‌شد که این موضوع با واکنش این دو عضو کابینه مواجه شد.

امید کرمانی ها: جمعی از مجلس آخرین تلاش خود را برای ماندن افشانی در شهرداری تهرانانجام دادند. طرح استفساریهمستثنی‌شدن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با ۱۳۸ امضا تحویلهیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی شد اما بعد از اعلام وصول و صحبت موافقان و مخالفان،فوریتش به تصویب نرسید. این اتفاق به معنی قطعی شدن خروج افشانی از ساختمان خیابانبهشت است چراکه بررسی عادی طرح ها در کمیسیون تخصصی حداقل یک ماه زمان می برد و باتوجه به آنکه تا ۲۶ آبان باید بازنشستگان کرسی های مدیریتی را ترک کنند، شهردارتهران راهی جز استعفا ندارد.

شورای شهر تهران با وجودیکه می خواست تمام قد حمایت خود را از افشانی نشان دهد اما سناریوی انتخاب شهردارجدید را نیز روی میز قرار داد و به بررسی آن مشغول بود. ابتکار معاون امور زنان وخانواده و مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریی از جمله گزینههایی هستند که نام آنها برای تصدی مسئولیت مدیریت شهر تهران به گوش می رسد اما خودآنها نظر دیگری دارند.

معصومه ابتکار دربارهقرار گرفتن نام خود بین گزینه های انتخاب شهردار جدید تهران به خبرآنلاین گفت: منچنین موضوعی را نشنیدم، این مطلب را در رسانه ها دیدم. نظر خاصی ندارم. صحبتی هم بامن نشده و طرح چنین موضوعی شایعه است و نمی دانم از کجا بیرون آمده بنابراین اصلاروی آن فکر نکردم.

در همین رابطه علی اصغرمونسان هم به خبرآنلاین اعلام کرد: در فضای مجازی خبر را دیدم، مهم این است که هیچبرنامه ای برای شهرداری تهران ندارم، به آن فکر نمی کنم و هیچ صحبت رسمی هم با مننشده است. من مسئولیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریی را برعهده دارمو یک سال از زمان این مسئولیتم نمی گذرد و همین مسئولیتم را ادامه بدهم بهتر است.

حالا که این دو عضوکابینه دولت دوازدهم به صراحت عدم تمایل خود را برای تصدی مدیریت شهر تهران اعلامکردند باید دید شایعات در این زمینه خاتمه پیدا می کند یا آنکه بعد از مدتی رنگواقعیت به خود می گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.