مخبر دزفولی: استاد فرشچیان چهره بی‌بدیل در هنر اسلامی و ایرانی است
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: استاد فرشچیان چهره بی‌بدیل در هنر اسلامی و ایرانی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی دبیرشورایعالی انقلاب فرهنگی درآئین افتتاحیه دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان طی سخنانی گفت: امروز یکی از اقدامات شورایعالی انقلاب فرهنگی بعد از قریب به هشت سال ثمر داده است.

وی افزود: زمانی که شورایعالی انقلاب فرهنگی وارد این موضوع شد، استاد فرشچیان از برخی از مسئولان ناامید شده بودند.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: استاد فرشچیان نامه‌نگاری‌های فراوانی را در این زمینه انجام داده بودند که به هر دلیلی این نامه‌نگاری‌ها به نتیجه نرسیده بود.

مخبر دزفولی گفت: اعضای محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی با جدیت وارد کار شدند و به اساسنامه این دانشگاه رای دادند.

وی افزود: این دانشگاه به دلیل کارکرد مخصوص خود از همه دانشگاه‌ها و مراکز و موسسات آموزش عالی متمایز و متفاوت است و محور همه فعالیت‌های آن از صفر تا صد خود استاد فرشچیان هستند.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: استاد فرشچیان یک چهره بی‌بدیل در عرصه هنر اسلامی و ایرانی است و سنت شاگرد پروری به تاکید ایشان پایه آموزش خواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در سنت شاگرد پروری شفقت و دلسوزی، عشق، احترام و ... وجود دارد.

وی افزود: خوشبختانه این مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد و روند اجرای آن در دانشگاه آزاد اسلامی با همت دکتر ولایتی با سرعت، قوت و دقت آغاز شد.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: علاقه دکتر ولایتی به فرهنگ و تمدن اسلام و ایران بر سرعت و دقت کار افزود و امروز با مسرت و افتخار این کار به ثمر رسیده است.

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران گفت: بارهم مسرت و خرسندی خود را از به ثمر رسیدن این تلاش مقدس ابراز می‌کنم و ان‌شالله این دانشگاه در احیای هنر اسلامی ایرانی موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.