یک نماینده مجلس: نوسانات ارزی زندگی مردم را مختل کرده/ دولت به فکر اقشار ضعیف باشد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نوسانات ارز به‌صورت مستقیم روی معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر گذاشته است و دولت باید تمام تلاش خود را برای ثبات در بازار ارز به کار بگیرد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سیاست‌های جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز، گفت: مردم از وضعیت معیشتی خود به‌شدت ناراضی هستند و اعتراض خود را به ما نمایندگان اعلام می‌کنند ما نارضایتی مردم را به دولت منقل کرده‌ایم.

نظر رئیس کمیسیون اقتصادی درباره روند کاهش قیمت ارز در روزهای آینده عضو کمیسیون اقتصادی: قیمت ارز در روزهای آینده نیز کاهشی خواهد بود/ مردم دلار نخرند وی با بیان اینکه، کارگران و کارمندان وضعیت مناسبی ندارند، گفت: وقتی بحث معیشت می‌شود باید توجه داشته باشیم که بخشی از مردم با کمترین حقوق زندگی می‌کنند و فشارهای اقتصادی متوجه اقشار ضعیف است و هر تصمیمی در حوزه اقتصادی باید متوجه رفع مشکل از اقشار ضعیف اقتصادی باشد.

نماینده مردم اصفهان همچنین گفت: متأسفانه نوسانات ارز به‌صورت مستقیم روی معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر گذاشته است و دولت باید تمام تلاش خود را برای ثبات در بازار ارز به کار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.