مجلس و دولت توافقی درباره وزیر "صمت" نداشتند
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت تاکنون گزینه‌‌ای به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت، به مجلس و مشخصاً کمیسیون معرفی نکرده است.

عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه دولت تاکنون گزینه‌‌ای به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت، به مجلس و مشخصاً کمیسیون معرفی نکرده است، گفت: اخیراً در فضای مجازی اعلام شده بود که دولت ۴ گزینه برای وزارت صمت به کمیسیون صنایع معادن مجلس معرفی کرده تا نمایندگان نظرات خود را درباره آنها اعلام کنند که این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود حضور داشتند و کمیسیون نیز تعطیل بوده است، ادامه داد: اینکه گفته شده مجلس و دولت درباره وزارت صمت توافقاتی داشتند نیز صحت ندارد.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: گزینه‌های مختلفی درباره وزارت صمت در رسانه‌ها مطرح شده اما اینکه درباره این موضوع بنده و یا اعضای کمیسیون صنایع جلسه‌ای با دولتمردان داشته باشیم، رخ نداده است.

فردا؛ معرفی وزاری کار و اقتصاد به مجلسرئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور ظرف امروز یا فردا، فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت به مجلس معرفی کند در هفته جاری با حضور وی جلسه‌ای در کمیسیون برگزار می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.