گزارش: نظر کاربران توئیتر به ربایش مرزبانان در سیستان و بلوچستان
کاربران فضای مجازی در واکنش به ربوده‌شدن تعدادی از بسیجیان و مرزبانان در نقطه صفر مرزی، دو هشتگ "ربایش‌_تروریستی و "جیش‌_الظلم" را در توئیتر داغ کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.

در پی ربایش تعدادی از نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران مستقر در پاسگاه میل مرزی ۱۰۳ از سوی یک گروهک تکفیری و تروریستی و انتقال آنها به داخل خاک پاکستان، کاربران فضای مجازی در توییتر فارسی با دو هشتگ "ربایش‌تروریستی" و "جیش‌الظلم" نسب به این خبر واکنش نشان دادند.

ربوده‌شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزیربوده شدن ۱۴ مرزبان ایرانی در مرز پاکستان، تلاشی مذبوحانه برای ضربه زدن به حماسه عظیم اربعین حسینیبه همین بهانه نگاهی کوتاه انداخته‌ایم به گوشه‌ای از واکنش‌های کاربران توییتر فارسی نسبت به این خبر که در ادامه مشاهده می‌کنید:

حسین کازرونی نوشت: بدانید #جیش_الظلم با این حرکت ریشه خود را زده است.

برخی از کاربران با کنایه به FATF گفتند:

برخی دیگر از کاربران با یادآوری انتقام‌هایی که جمهوری اسلامی از متجاوزین گرفت واکنش متفاوتی داشتند.

برخی دیگر از کاربران نظرات دیگری دارند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.