پیگیری رفع مشکلات زائران اربعین در هیئت دولت و ستاد اربعین
وزیر کشور از پیگیری برای رفع مشکلات زائران اربعین در هیئت دولت و ستاد اربعین خبر داد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه در سفر به استان ایلام به منظور بازدید از مرز مهران در ورود این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، تلاش‌ها و زحماتی که در این منطقه در خصوص زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) کشیدند، است.

بازدید رحمانى فضلى از مرز مهران وى با قدردانى و تشکر از مسئولان جهت فراهم کردن امکانات مناسب در این گذرگاه مرزى براى زائران افزود: اگر مشکلات، مسائل و موضوعاتی هست که باید پیگیری شود، هم در دولت و هم در ستاد اربعین این موضوعات را مطرح و پیگیرى خواهیم کرد تا بتوانیم ان‌شاء‌الله نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون ارائه شده، اقدامات خوبى در سال جارى در حوزه‌هاى زیرساختی، خدماتی، امنیت و حمل و نقل صورت گرفته یعنى ظرفیت‌ها و امکانات بهتر از سال قبل پیش‌بینى شده است.

رحمانى فضلى یادآور شد: امیدواریم بتوانیم بستر و زمینه مناسبی را مهیا کنیم تا زوار آقا ابا عبدالله‌الحسین(ع) با راحتی و امنیت و با خیال راحت بتوانند به زیارتشان بروند و دعاگوی ما باشند.

به گزارش تسنیم، وی به منظور بررسی آخرین وضعیت از زیرساخت‌های اربعین حسینی در شهرستان مهران صبح امروز وارد ایلام شد. وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران نیز حضور خواهند داشت.

رحمانى فضلى، قرار است به صورت زمینی به مهران سفر کند و از نزدیک در جریان وضعیت راه ارتباطی و چهار خطه کردن این محور ارتباطی برای تردد زائران قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.