جزئیات اهداف کنگره طب نظامی آسیا
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اهداف کنگره طب نظامی آسیا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه چهارمین همایش بین‌المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک که صبح امروز (دوشنبه، ۲۳ مهر) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ما در این کنگره سعی کردیم دانش و مهارت‌های طب نظامی را برای حفظ جان و سلامت مردم و سربازان ارتقاء دهیم.

سرلشکر باقری: طب رزم و نظامیان در شرایط سخت پناهگاه مردم هستندوی افزود: براساس آموزه‌های دین اسلام حفظ جان و سلامت انسان‌ها بسیار باارزش است، در قرآن کریم آیه‌ای هست که می‌گوید نجات جان یک نفر همانند نجات جان تمامی بشریت است. وظیفه‌ ما حفظ جان مردم در حوادث و بلایاست. در حوادثی مانند سیل و زلزله این نیروهای نظامی هستند که برای نجات جان مردم می‌شتابند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با تشکر از شرکت‌کنندگان در در چهارمین کنگره بین‌المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک در ایران، اظهار داشت: هدف اصلی ما در این رویداد تبادل تجارب بود تا بتوانیم ظرفیت‌ها و دانش خود را ارتقاء دهیم. امیدوارم بتوانیم با هم یک همکاری مشترک در حوزه طب رزم داشته و آموزش‌های لازم را به بهترین شکل به نیروها انتقال دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.