طهرانچی: مبارزه بعد از جنگ تمام نشده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما امروز در سازمان رزم حضور داریم و دانشگاه یک سازمان رزم علمی است و این جهاد بسیجی و رزمنده می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: بهمن امسال انقلاب چهل ساله می‌شود و به بلوغ خود می‌رسد. انقلاب ما به چهل سالکی که رسید دست محرومین عراق و سوریه و یمن را گرفت. امروز دفاع چند وجهی و حضور در منطقه امری ضروری شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با وجه جدید تمدنی خودش فرهنگ ما را نشانه رفته است. فرهنگ غرب منبعث از فرهنگ‌دین ستیزی است و امروز جوامع علمی ما را هم هدف قرار داده است و اساتید ما را به شهادت می‌رساند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه سیاهی که بر چهره غرب نشسته بی‌نظیر است، اظهار داشت: یکی از تحلیلگران انگلیسی در سال ۲۰۰۵ گفته بود ایران در حال تبدیل شدن به مرجعیت علمی است و باید جلوی آن را به اغتشاش سیاسی گرفت، زیرا رهبر ایران یک فراخوان برای گسترش کار علمی در ایران داده است.

وی تصریح کرد: این محقق انگلیسی در تحقیقات خود به دانشمندان ایرانی اشاره می‌کند که در دوران جنگ به جبهه رفتند و با عراق جنگیدند و می‌خواهند کشور خود را به مرجعیت علمی تبدیل کنند.

طهرانچی با بیان اینکه مبارزه بعد از جنگ تمام نشده است، گفت: ما امروز در سازمان رزم حضور داریم و دانشگاه یک سازمان رزم علمی است و این جهاد بسیجی و رزمنده می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.