تصویب کلیات طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان در کمیسیون عمران
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در نشست عصر امروز این کمیسیون کلیات طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان مصوب شد، گفت:کمیته‌ای ویژه متشکل از اعضای کمیسیون عمران و قضایی و حقوقی این طرح را بررسی و گزارشی در این زمینه به کمیسیون اصلی یعنی کمیسیون عمران ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران خودپردازها

وی با بیان اینکه دستورکار بعدی کمیسیون ادامه بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بود، اضافه کرد: در این جلسه مسئولانی از وزارت راه، شهرسازی و سازمان نظام مهندسی حضور داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: در این نشست ماده ۴ طرح مذکور بررسی و به تصویب رسید که طبق آن ماده، ترکیب شورای انتظامی برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی مشخص و تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس به دستورکار بعدی کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و گفت: دستور بعدی جلسه امروز درباره شتاب‌نگارها و لرزه‌نگارها بود. در این‌باره ‌طرحی مطرح شده و مرکز تحقیقات مسکن نیز اصلاحاتی را بر روی آن انجام داده بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن رای آورد. جزئیات آن نیز در جلسات آتی بررسی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.