پیام وزیر اطلاعات به‌ مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس
وزیر اطلاعات به‌ مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، به‌ مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«در سالگرد هفته دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.»

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

فرا رسیدن هفته‌ پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس را به محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌‌ای رهبری معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، ایثارگران قهرمان و ملت غیور و ظفرمند ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، درود بیکران خود را نثار روح پر فتوح شهدای والامقام و گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم می‌نمایم.

حضرت امام خمینی (ره) با درایت و به تأسی از آموزه‌های دینی و حماسه پر شور حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، مقاومت و پایمردی جانانه مردم خداجو و ولایت مدار را به درستی دفاع مقدس نامیدند، چون جان فشانی و فتوحات ۸ سال ایستادگی در برابر متجاوزان تا بن دندان مسلح به دشمنان قسم خورده و عامل دست نشانده آنها آموخت که هرگز سودای تعدی به حتی یک وجب از خاک پاک سرزمین شهید پرور و دلاور خیزمان را در سر نپروراند.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم، پیروزی روزافزون مردم سرافراز ایران اسلامی و رهایی ملت‌های تحت ستم از یوغ سردمداران جنایت پیشه را از درگاه خداوند دادگستر آرزومندم.

سید محمود علوی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.