درخواست یک اتحادیه دانشجویی از روحانی درباره نشست مجمع عمومی سازمان ملل
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل، اقدامات تروریستی در ایران را به جهان یادآوری کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور از او خواستند کردند از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل دولت‌های جنایتکار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی را به چالش کشیده و اقدامات تروریستی در مجلس، مریوان و اهواز را به عنوان جنایت آشکار دولت‌های فوق به ملت‌های جهان یادآوری کند.

متن نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به این شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور

ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی اهواز و بر زمین ریختن خون عزیزانمان یادآوری ۲ نکته را لازم می‌دانیم:

جنایتی که صبح روز گذشته شاهد آن بودیم، باردیگر خوی وحشی‌گری دشمنان ملت ایران را به تصویر کشید و نشان داد علی‌رغم اینکه دشمنان، همواره برای مردم ما اشک تمساح می ریزند، برای رسیدن به اهدافشان حتی روی کودک چهارساله نیز اسلحه می‌کشند. خصوصا در شرایط پیچیده کنونی، تبیین این واقعیت از سوی نخبگان و مسولان امری ضروری است.

در مواجهه با چنین جنایتی باید عامل آن شناسایی و مجازات شود. این اولین بار نیست که ملت ایران قربانی طراحی‌های پیچیده امنیتی، سیاسی و یا اقتصادی می شود. تجربه انباشته شده ای وجود دارد که ثابت می کند طراح اصلی چنین جنایات خونباری یا آمریکا و برخی همپیمانان اروپایی اش و یا رژیم صهیونیستی و رژیم جنایت کار سعودی هستند.

اظهار نظر انتخاباتی رئیس جمهور کنونی آمریکا و یا اعترافات رقیبش هیلاری کلینتون در مورد نقش آمریکا در تاسیس داعش، ما را از ارائه اسناد مربوط به ارتباط آمریکا با تروریسم بین الملل بی نیاز می کند و به خوبی ثابت می کند ارتباط سازمان یافته آمریکا با تروریسم بین الملل ارتباطی به اوباما و ترامپ ندارد و احزاب مختلف امریکائی در این زمینه اتفاق نظر دارند.

علاوه براین تجاوز نظامی پی در پی رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه و یا جنایت جنگی آشکار سعودی ها در یمن با سلاح ها و تحهیزات اروپائی نشان می‌دهد استکبار جهانی از یک شبکه پیچیده تروریستی در سطح جهان به صورت فعال حمایت می کند! و آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و سعودی ها هرجا لازم باشد از تروریسم به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهدافشان بره می‌برند.

از این رو با توجه به در پیش بودن اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از شما انتظار می‌رود به عنوان نماینده ملت ایران، مظلومیت مردم ما به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در جهان را به همگان یادآور شوید و از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل دولت های جنایتکار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی را به چالش بکشید و اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، مریوان و اهواز را به عنوان جنایت آشکار دولت های فوق به ملت های جهان یادآوری کنید.

بدون شک تلاش برای تامین امنیت مردم و نیز مجازات جنایتکاران و محاکمه دولت های خون ریز در افکار عمومی جهان وظیفه روشن دولت ها و ملت های آزاده است و صراحت شما در بیان این حقایق به کنترل آمریکا و تامین منافع ملی خواهد انجامید.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.