روحانی:آمریکایی‌ها می‌خواهند در ایران آشوب درست کنند
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: حکومت کاخ سفید امروز با همیشه متفاوت است کسانی سر کار هستند که به هیچ معاهده‌ای احترام نمی‌گذارند همه مقررات را زیر پا می‌گذارند و کارهایی کردند که کمتر قابل تصور بود. این چنین با ملت فلسطین مقابله کردند، برای مسلمان آنها مضیقه ایجاد کردند، بسیاری از کشورها برای گفتن حرف‌های فراوانی دارند از جمله ایران.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی پیش از ترک تهران برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: یاد و نام سالار شهیدان و یارانش را گرامی می‌داریم که مردم بزرگوار کشورمان همه ساله و بویژه امسال با حضور در مجامع دینی و سوگواری حماسه خوبی را باشکوهتر از همیشه آفریدند. امیدوارم خدا ما را در زمره یاران حسین(ع) قرار دهد و راه او را پیروی کنیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز گفت: حادثه دیروز اهواز بسیار تاثرانگیز بود. مراسم به مناسبت دفاع مقدس، ایستادگی مردم و شروع تجاوز صدامیان به کشور برگزار شد، این‌ها که این فاجعه را آفریدند در مسیر همان متجاوزین هستند.

روحانی افزود: این‌ها در دوران جنگ با همین اسم‌ها از متجاوزین حمایت می‌کردند مدت‌ها داخل خاک عراق ماندند و بعد از جنگ لطف نظام ایران شامل حال آنها شد و تا زنده بودن صدام مزدور او بودند. بعد ارباب را عوض کردند. یکی از کشورهای جنوبی خلیج فارس تجهیز مالی آنها را بر عهده گرفت و جنایت‌های خود را متوقف نکردند.

وی با بیان اینکه این گروه روز گذشته جنایت بزرگی کردند آن هم نسبت به اهواز که در دفاع مقدس ایستاد، یادآور شد: روزهایی بود که گلوله توپ در خود خیابان‌های اهواز می‌خورد. مردم شهر را ترک نکردند، ماندند و ایستادگی کردند. اهواز مردم شجایی دارد از فارس و عرب و بختیاری دلاوردی کردند. بعد از جنگ هم همواره برای پیشرفت کشور تلاش کردند و مردم این شهر دیروز عزادار شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.