لاریجانی: نیروهای امنیتی نسبت به شناسایی ایادی حادثه تروریستی اهواز اقدام کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای حادثه تروریستی اهواز، اعلام کرد که ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی این حادثه تروریستی اقدام کرده و آنان را به سزای اعمال ننگین‌شان برسانند.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی امروز اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

هویت شهدای عملیات تروریستی امروز در اهواز اعلام شد+ اسامیمتن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از افراد نظامی و غیرنظامی شد موجب تأسف گردید.

این حرکت ناجوانمردانه که در آستانه نمایش غرورآفرین توانمندی‌های نظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توسط چند عنصر مسلح تکفیری و وابسته به گروه‌های معاند انجام شد، بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان در مواجهه با اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که چون توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارند، اینگونه با قساوت و کینه به روی کودک و زن و مردم بیگناه آتش می‌گشایند و دست به تحرکات خصمانه می‌زنند.

این جنایت در ادامه خباثت‌های چهل سال گذشته علیه انقلاب و نظام می‌باشد، اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و اینگونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آنها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد.

ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی این حادثه تروریستی اقدام کرده و آنان را به سزای اعمال ننگین‌شان برسانند.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این شهیدان عزیز از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر حادثه علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.